Hår! Färg! Frisyr! Wow vad man kan leka med håret! Håret för många spelar stor roll och betyder mycket. Jag själv tycker att jag lekt en del med förändringar men inte alls stora som kräver mod. Jag är rätt safe av mig! Det läskiga jag har gjort är när jag gått från blont till brunt. Jag har absolut varit blond största delen av livet men jag har under hösten fallit in i mörka perioder då håret har fått en brun nyans som passar till årstiden. Jag gillar förändringar (men inga stora sådana!), antar att det är därför man vågar ta sig an en också! Jag älskar bruna nyanser men tyvärr har jag inte trivts i brunt hår alls. Som min mamma säger när jag blir blond igen: Nu är du mammas Sussie igen! Precis så känner jag med; hemma i blont hår :)
 
Lite förändringar genom de senaste åren:
1. Klippte av mig två dm som max. Färgade underhåret mörkare. Frisyren blev en page!
2. Såhär har jag sett ut den senaste tiden, men här med lite vågigt. Från i somras.
3. Slängde in en toning i mitt blonda och fick denna karamellfärg som resultat.
4. Var inte riktigt nöjd med bild 3 så jag gick till frissan och körde på brunt
5. Jag fick äran att vara Lorén på en jobbfest och jag bär givetvis en svart peruk!
6. Den här frisyren är den jag bär idag, och har burit ett år i streck :) och trivs!
Det här är jag och min systerson för 3 år sedan. Min gosegos!! <3

1 kommentarer

Anna

17 Dec 2014 10:33

Tycker du passar bra i både ljust och mörkt! Men gillade nog karamellfärgen bäst! Var det den du trivdes minst i? Haha kul hur olika man kan tycka!

Svar: Tack va gulligt :) Den var fin, i några dagar bara tyvärr. Sen så tog inte utväxten något eftersom det var toning ;( Ah tyvärr blev den floppen bland alla hehe
None None

Kommentera

Publiceras ej