Hej!! Just nu sitter jag på golvet och slår in julklappar. Jag tycker att det är rätt mysigt och kul, så länge vi inte talar stress ;) Idag har jag, min pojkvän, hans bror och respektive hängt i butiker där alla andra folk valt att hänga just idag!! Och då valde vi ändå ett lugnt shoppingcenter. Skulle aldrig ta mig in till stan såhär nära jul...det här med att stå i långa köer för att köpa en julklapp i varje butik känns bara inte värt det, dessutom förstörs hela stämningen av allt köande. Jag ska nog börja med att köpa julklappar på nätet! Sparar bland annat massa tid...
 
Jag just nu. På golvet.

Min pojkvän är ute och har kul ikväll (hoppas jag) så det känns lite ensamt att vara hemma helt själv. Föredrar alltid att vara två :) Jag kan börja sakna honom redan innan vi ska skiljas åt...så töntigt kär kan jag vara! Nu börjar någon gäspa, dags att sussa...ny dag imorgon <3 Godnatt
 
Puss!

Kommentera

Publiceras ej