Hej!! Hoppas ni alla har haft en jättefin jul! Det där med att lova inlägg är inget jag är bra på! skiter sig varje gång. Idag blev det julens sista firande. Julen är en härlig tid som jag får dela med de jag håller kärt :) Denna jul var helt underbar. Jag fick fira med min älskling <3 Vi delade upp julafton, ena halvan hos hans sida och avslutning hos mina föräldrar. Kan inte bli mycket bättre :) nu ser vi fram emot ett nytt år! Jäklar va jag längtar...börjar ju nästan med resan till Paris! <3
 
Me today
 
Har ni hunnit kolla in mellandagsrean än?? Jag har varit och tittat lite...insåg att jag fick dra mig ifrån. Student. Livet ser inte längre ut som det gjorde förr när jag la ner alldeles för mycket kläder och annat gott på mig själv! Va ska jag med nya kläder till egentligen? Har en full garderob, och tre årstider nere i källarn...tror jag klarar mig. Men jag vill gärna ha nytt, för att det är kul!! Hoppas ni andra njuter av rean ;) Puss!

Kommentera

Publiceras ej