Hej! Jag har haft en fullspäckad helg! Det började med en lugn, mysig fredag. På lördagen träffade jag mina gamla kollegor, Moa, Sandra och hennes lilla dotter :) Moa har precis flyttat in i nybygge, och jag blir väldigt avis när jag själv bor i 50-tal med gammalt kök och bruna dörrar överallt hehe.Jag har tak över huvudet i alla fall!... och en säng att sova i. Igår var det kalas för Ida som fyllde år i lördags, och alla brudar var där! :) Kvällen avslutades hemma hos min syrra som bjöd på riktigt god mat på fars dag.

Grattis i efterskott fina tjej!!
Jag och Ida för några år sedan! Jag minns att jag vann rätt överlägset i detta spel ;)
Ida, Josefine och jag <3
Vi sju <3

Vilken tur jag har som har sådana fina vänner. Verkar som att det blir idolmys med er på fredag! See you soon girls, Puss!

1 kommentarer

Annika - drömmen om 11 barn

10 Nov 2014 12:44

Hej. tänkte bara tipsa om att jag har två tävlingar igång, en där du kan vinna en underbar snuttefilt från sojka design värde 199kr och en där du kan vinna ett par praktiska barnjeans från madetoplay värde 449kr! Perfekta julklappar om inte annat :) Du hittar tävlingarna i min blogg! Mvh Annika

Svar: Okej tack för tipset! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej