I love every pic <3
 
En liten sväng till NY gjorde jag för några år sedan, över påsken. Känslomässigt så har jag aldrig känt mig så liten som då. Manhattan, en stor stad med massor av människor. Jag skulle aldrig vilja flytta dit. Men jävlar vilken upplevelse, vilken stad!! Wow är rätta ordet. Jag vill absolut återvända men det skulle bli en längre tripp...kunna få gå genom Central Park utan stress, köpa med mig lunch för att sätta mig på det gröna gräset och bara njuta. När jag var där fanns ett strikt schema, A-B hela tiden för att hinna med så mycket som möjligt. Det skulle jag vilja göra om...för jag hann knappt gå in i två butiker och shoppa loss! Under de fem dagarna jag var där varierade vädret helt galet. Jag hade kappa och jeans första dagen, spöregn några timmar, och shorts och linne sista dagen (och höll på att dö av värmen) hehe.

Vilka city-resor har ni gjort? Tipsa mig gärna!! :) Puss på er!

2 kommentarer

Filippa

07 Jan 2015 21:55

Åh, drömmen att åka till New York!!!

Svar: Det är rätt overkligt, för allt är så galet högt hehe
None None

Meg

08 Jan 2015 11:59

åh, NY måste jag åka till innan jag dör!

sv. åh vad skoj! var i paris för något år sedan, var kanonmysigt :)

Svar: Kul att höra :) hoppas allt stök där är över när jag ska dit ;(
None None

Kommentera

Publiceras ej