Hej alla godingar!
Hoppas ni mår bra! Och hoppas ni har mer fantasi till att hitta på saker om dagarna än vad jag har i detta väder! Det enda jag har i huvudet är att gå till stranden...men icke! Så vad gör man en semesterdag, förrutom att shoppa och slösa massa pengar? ;) tipsa mig!! Annars så rullar allt på..min kära pojkvän är hemma :) känns riktigt bra! Två är bättre än ensam <3 Och igår kände han för första gången Lilleman sparka! Äntligen! Det var en mysig och fin stund :) kommer jag kunna vänja mig med dessa sparkar? Det borde jag väll, har ju vant mig vid rörelserna...och det var ju obehagligt i början :) helt sjukt hur kroppen anpassar sig! Varje vecka nu är unik...händer nytt med mig och kroppen hela tiden.. allt är dock inte roligt, som att det dyker upp finnar lite här och var, torrt hår, ont lite överallt osv. Men det är sånna små "problem"...som jag egentligen inte ska peta i :) Men allt blir ju så stort eftersom allt är nytt! Längtar efter nästa dag varje dag, så vi kommer ännu närmre BF, hihi <3
 

Vecka 22 nu (21+1)
 
Långklänningar är absolut det skönaste plagget just nu! Sånna där plagg med knapp fungerar inte så bra längre ;) Jag märker att alla t-shirtar jag använt förrut, har blivit något korta fram..nästan så att magen tittar ut! Har dock sett att det är väldigt inne med att visa magen ;)

Imorgon har jag en mysig dag att se fram emot.. ska träffa Sandra och Novalie på dagen, och sedan mot kvällen blir det middag hos Jannie med tjejerna <3 åh..längtar!!

1 kommentarer

Anonym

15 Jul 2015 07:22

Fina!:)

Svar: Tack! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej