Heej! :)
Vilket semesterväder vi har i storstan! Fy och blä! Såg fram emot att kroppen skulle få sig lite färg, samt att ansikte skulle fyllas med lite charmiga fräknar. Men så långt har jag inte kommit tyvärr. Och som gravid så smörjer jag in mig med hög solskyddsfaktor, eftersom jag redan tidigare varit känslig för solen. Så jag lär ju va likblek sommaren ut tyvärr!! hehe... Mitt hår bara hänger just nu. Torrt och tjockt, slitet och behöver verkligen nya slingor. Men känner inte för att gå till frisören och betala en förmögenhet. Man känner sig helt enkelt inte jättesnygg som gravid ;) MEN varje gång jag tittar mig i spegeln nu så dyker det upp ett leende på läpparna och det är för den kärlek och värme jag känner från insidan. Men skulle jag titta med andra ögon så kanske jag skulle gråta! Vill inte tillåta mig det ;) Just nu tittar jag igenom gamla selfies, och tycker jag passar skitbra i brunt hår! Tyvärr vet jag att jag alltid ångrar mig när jag väl färgar mörkare...Kan jag någonsin bli nöjd??! :D
 
Mina blå ögon kommer fram i brunt hår, synd bara att det ska va ett sånt jäkla jobb med att färga utväxten hela tiden... hehe nog med klagande! Har tyvärr en fruktansvärd huvudvärk idag...så antar att jag behövde bittra till lite. <3<3<3 Kram på er :)

Kommentera

Publiceras ej