God morgon! :) Det kändes helt tomt när jag vaknade utan min solstråle bredvid mig imorse.
 

'Midsommar förra året'
Då visste vi inte att vi skulle bli blivande föräldrar. Nu står vi här idag, och är lyckligare än någonsin och har en väldigt spännande framtid att se fram emot. Med dig vid min sida är jag hel <3 Jag och Lilleman älskar dig. Jag kunde inte önska om en bättre och finare pappa till mina framtida barn. Du är det finaste jag har, och vi har skapat något otroligt magiskt som vi får lära känna mer i november. Med dig är allt möjligt. Du är min klippa, min trygghet och min stora kärlek <3 Puss, älskar dig!
 

2 kommentarer

Q

09 Jul 2015 18:17

Men ååååh så fint skrivet! <3

Svar: Tack finis 💕
None None

Henrietta Nylund

09 Jul 2015 18:21

Så fint skrivet och så härlig bild!

Svar: Taack ☺💕
None None

Kommentera

Publiceras ej