Lilleman har fått lite nya gosevänner och nya klädesplagg :)
 

Kaninen fick vi av dem vi hälsade på nere i Malmö. Drar man i svansen spelar den upp en sovmelodi :) testade att lägga den på magen igår, och vips så somnade jag! hehe, funkade på mig :) supermysig! Återigen Tack <3
Nallebjörnen fick vi av mamma, så mysig!! Lilleman kommer definitivt uppskatta dessa :)
 

Den här mysiga koftan hittade jag på second hand igår. Letar bara efter guldkorn :) har lite svårt att köpa vissa saker och sånt, men letar man bland "skiten" finner man guldkornen :) koftan är från Zara, och är några storleker för stor, så kommer passa till sensommarn/hösten nästa år, beror på hur stor prinsen är då!
 
Underbara bodys! Köpte dessa på Åhlens rea, märket; name it. Supermjuk kvalité :)
 
Jag har suttit i soffan heeela dagen idag! Jag hoppas ni har haft det roligare :) Nu sitter jag och kollar på en klassiker: Den där Mary ;) Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej