Hej!! :)
Jag är såå fruktansvärt besviken på vädret. Får helt enkelt hoppas att nästa sommar slår på stort med sol och värme :) och då har vi en liten knodd också! Det blir spännande ;) Vi har faktiskt tagit vara på semestertiden när vädret varit upp och ner, genom att åka och måla om i lägenheten som vi ska flytta till i slutet på augusti :) Så det här var fjärde dagen tror jag som vi körde på. Vi är ett sånt jäkla bra team! :) tyvärr blir det inga bilder därifrån, ser förjävligt ut med alla grejer liggandes här och där hehe. Men efter flytten när vi fått saker på plats så lovar jag att lägga ut någon bild ;) Allt ska målas vitt...blir lättare med inredningen sen när man får helt fria händer :)
 

Me yesterday!
Det är inte så jätte synligt med bullen i ugnen framifrån! Förrutom att preggobyxan syns igenom, hihi.

Igår var vi hos mina föräldrar och grilla. Vi cykla dit, och även hem dåra ;) vi har en sådan härlig uppförsbacke på hemvägen som ingen (framförallt inte jag) trodde att jag skulle palla, men det gjorde jag! Klapp på min egen axel, hehe. Det är helt otroligt vad andfådd jag blir nuförtiden av att bara gå! Ser fram emot i slutruschen sen när jag kommer vanka fram, hehe, tycker det ser rätt skoj ut när höggravida vankar framåt, hejaheja :D
 
Hoppas ni får en härlig lördag :) vet inte riktigt än vad jag ska hitta på...kanske blir ett till inlägg om en stund! Puss <3

Kommentera

Publiceras ej