Hej alla ni goa! :) har en sak att berätta för er, något riktigt kul!...saken är den att jag börjar jobba igen imorgon!! Buhu...ja det var det jag ville berätta :) måste dela med mig med mina känslor! Och just nu känner jag ångest för morgondagen, för jag undrar hur fasiken jag ska ta mig upp kl 06.00...och minns jag ens arbetsuppgifterna? Alla kortkommandon? Vad jag ska säga när jag svarar i telefon? Nu fick jag till och med lite halvt panik över dessa saker. Förhoppningsvis regnar det imorgon, vilket inte gör mig nåt! hihi :) hoppas att det är snällt folk som ringer mig!  
 
Så fort min snygging gick ut för kvällen så hoppade jag i en av hans skjortor. Så mysigt!  Men lite chockad blev jag, för jag kunde precis knäppa knapparna runt magen! För några veckor sedan sa jag "Åh va bra, den här kan jag ju ha nu när jag blir tjock!", trodde dock att jag pratade om månader framåt, men icke! Lillleman växer och blir starkare för varje dag! <3

Återkommer om dagens äventyr en annan dag. Hoppas på att få tigga till mig lite bilder :) har varit på ett superfint dop idag <3

Kommentera

Publiceras ej