Hej alla fina ni där ute!
Imorgon är det sista jobbdagen, sedan tar jag semester "sommarlov" :) lagom till värmeböljan! hehe. Dock ska vi sitta på ett tåg ner till Malmö på fredag i nästan 5 timmar, så den solen missar vi ;( Kommer nog bli kalas när vi kommer fram :) vi ska checka in på The lodge, ett hotell med spa och lite sånt gott! De har hämtat inspiration från Amerika så det ska bli väldigt spännande :) sedan blir det tre nätter på vanligt hotell med en liten åktur över till mitt älskade Köpenhamn! :D längtar! Och jag har ju faktiskt aldrig besökt just Malmö, men en sak gillas redan nu... dialekten ;) hehe!
 
Ligger och drar mig i soffan.. kollar matchen! Heja Sverige :D börjar 7 imorgon bitti så jag hoppas verkligen att jag kan somna i tid, men det verkar vara i princip omöjligt nu på sommaren. Det är alldeles för ljust ute, plus att lilleman har fått för sig att kvällstiden är den bästa tiden att leva loppan! <3 Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej