Hej!! Det var ett tag sen jag var inne och skrev. Jag ska nog vara ärlig och säga att det kommer att gå i perioder, jag har inte alltid det där drivet. Det är så mycket annat som förgyller mitt liv :) men ändå finns ni få besökare kvar som är inne på min sida, medan jag sviker. Kommer alltid vilja bli bättre på att uppdatera för er skull, men på mina villkor :)
Nu om något annat!... Ni har väl hört att vädret ska stråla imorgon? Jag har sedan lång tid tillbaka längtat efter våren. Jag älskar en solig vårdag! Nästan så att jag kan säga att det slår sommaren! Jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot varma temperaturer, soliga dagar, umgås med vänner och familj, och göra allt så perfekt som man själv vill. Håller ni med? :)

 
 
Dessa bikiniöverdelar får mig att längta ihjäl mig. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt en på mig nu ;) dom är ju så sköna!!
Hoppas ni får en härlig kväll! Själv ska jag iväg om en stund till en vän för lite mellomys och massa snack <3
 

1 kommentarer

Meg

08 Mar 2015 15:41

Fin du är! Och hade gärna haft bikiniväder jag med :)

Svar: Tack :) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej