Hej gullisar! :) Dålig uppdatering jag vet! Men det beror visserligen på att jag inte har knäppt några nya kort! hehe- Men jag tänkte berätta vilken vagn vi har valt att köpa! Det blir en Brio Smile :) känns som att den kommer passa oss superfint! Jag gillar hur enkel den är att svänga runt med! Körde den en massa nere i Malmö och Köpenhamn nu på semestern..gillade den verkligen! Jag har givetvis läst en massa om vagnen också, och sett filmer på hur den klarar av snön och jag tycker det ser bra ut! Sen får man ju uppleva saken själv :) jag kan ju inte riktigt trolla hit snö nu! Men jag hoppas att vi blir nöjda och att Lilleman trivs i den <3

Några superplus med vagnen (som jag gillar) ;)
- Lätt att styra
- Knäledshandtag
- Stor sufflett 
- Stor varukorg
- Snygg :)


 
Vi får se vilken färg vi kommer välja på chassit. Nya modellen för 2015 är helsvart. Men det handlar lite om vad vagnen kostar och leveranstid. Men den här vagnen blir det! Ska bli spännande :)

Sitter på jobbet nu, slutar 22 :) sen blir det snabbt hem och sova för att kliva upp tidigt imorgon bitti! Puss och godnatt på er alla goa därute!

Kommentera

Publiceras ej