Hej alla fina! Vilken underbar dag jag har haft idag! Men skäms på mig som inte tagit ett enda foto! Jag har iallafall träffat Moa och Mio :) vi promenerade till vårt gamla jobb och hälsade på alla söta små barn som dock inte var så små längre! Jag har ju varit borta 1 år nu! Det var iallafall supermysigt :) och Lilleman har fått låna en massa söta små plagg av Mio, så uppskattad!! Tusen tack <3 efter detta så kom Sandra och Novalie och plocka upp mig med bilen, och vi tog oss en tur till Bromma blocks :) det slog mig nu..att snart kommer jag också gå runt med en vagn med ett litet underbarn i :) hihi som jag längtar! Vilket gäng vi kommer bli <3 Vi hamnade iallafall hos Sandra efterråt och tittade igenom en massa söta bebisplagg, och fick även med oss massa sött och fint därifrån. Blir helt rörd av allt! Blir riktigt varm om hjärtat :) tänk att jag har så fina vänner. Nu har vi garanterat så det räcker i minsta storlekarna - så det räcker och blir över! <3 Sen blir det att köpa större kläder :) 
 
Bara för att lägga till någon bild i detta inlägg så tänkte jag visa vår babysitter som jag precis tvättat tyget på! hehe :) den kommer från fisher-price. Vi har fått ärva den av Lillemans sysslingar :) Den är så fin, och färgglad! Vibrator och ljud finns om så önskas :) Jag tror att vår Lilla Emil kommer stormtrivas i denna <3
 
Det är verkligen inte billigt med dessa barnprylar. Att ärva och låna allt som har med bebis att göra kan vara det bästa jag kan tänka på just nu! Det är så uppskattat! <3 Vi är såå tacksamma! :)
 
Kram på er! :)

Kommentera

Publiceras ej