Godmorgon alla fina! :) hoppas allt är bra med er! Jag är ledig idag, så vid 11-tiden tänkte jag gå ut i solen en stund :) satt även ute igår och sola...superskönt! Alldeles lagom värme :) men dock får jag ont lite överallt så kan inte direkt ligga och steka alldeles för länge. Men lite sol är bättre än inget! Behöver alla vitaminer jag kan få :) Igår träffade jag Giulia, en gammal klasskompis till mig. Vi tog en fika och det blev mest en massa bebissnack hihi. Hon läser också till förskollärare, och fick barn efter ett år in i utbildningen så man kan säga att jag följer hennes spår litegrann hehe! Fick träffa hennes söta familj igår, lilla Nisse som blivit 1,5 år! Och hennes blivande man! Grattis igen! <3 Jag känner verkligen...att även fast man känner igen personen som den man en gång kände, så är det något helt nytt att ses igen som 'vuxna' :) Jag tycker det är superkul! <3
 
Giulia och Nisse hade med sig presenter till Lilleman... <3<3<3
Otroligt fina :) en superfin åkpåse från newbie som kommer passa helt perfekt i vagnen i kylan <3 och ännu mer perfekt blir den för att man kan ha den i bilstolen!
 
En liten skallra som jag redan börjat använda hihi. En söt body med en panda som motiv :)
 
Och Lillemans första riktiga skor. Dom är ju för söta! Skorna kommer ha en hedersplats på en hylla fram till användning hihi.

Supertack vännen för en mysig stund, får vi göra om snart igen! Och givetvis ett jättetack för dessa presenter. Hjärtat värmer ska du veta :) <3 Nu har den familjen åkt till Grekland, och jag är inte lite avis... men innan jag ska ta mig ut till solen så ska jag packa en kartong med kläder och jackor! Lite nytta måste man göra :) sen ikväll blir det kräftskiva hos familjen <3 Puss! :)

1 kommentarer

Anonym

22 Aug 2015 07:47

Tack själv för en super mysig dag! Vad kul att du har blogg!! Härligt!! Har också en på blogg.se men minns inte vad jag heter här hahahahaha. Kraaam

Svar: <3<3 Hihi, men fick din adress igår :D så nu har jag lite att läsa, hehe Kramis!
None None

Kommentera

Publiceras ej