Hej!! Vilket flyt vi har haft denna dag!! Den började helt fantastiskt och fortsatte likadant! Besiktningen av lägenheten gick igenom utan problem :) pjuh! Sen åkte vi till Barnmorskan...och alla värden var helt perfekta, och lilla jag har gått upp 3 kg från inskrivningen, väger nu 61 kg :) När vi skulle lyssna på Lillemans hjärta fick vi höra sparkar hit och dit, och det var en riktig livlig liten rackare. Och jotack jag vet!! Han har blivit så stark! Jag har ju börjat få väldigt ont under magen när jag går för fort. Tydligen lidmodern som drar ihop sig, så det är bara ta det lugnt! Inge springa till tunnelbanan längre hehe. Men det var väldigt härligt att få höra bebis hjärta slå igen :) <3 sedan blev det lite olika lyckade ärenden här och var och sen blev det lekmer i barkarby! Och vi kunde förbeställa vagnen :D ingen är nog gladare än jag just nu hihi. Det blir en Brio smile 2015 helsvart :) Vi passade på att äta lunch på Ikea efter :) sen gick vi in på Hemtex och där köpte vi ett påslakaset till vår sötnos, och även ett täcke :) Dom har 100kr rabatt på alla påslakanset just nu! Plus att jag fick hem 20% i brevlådan igår... och presentkort hehe, så kalaset var gratis! Vi är supernöjda :) ser fram emot att bädda i lillens säng <3
 
 
Hemtex! 299:- (100 kr rabatt just nu). Täcket vi köpte kostar också 299:-

Glömt att visa detta set som jag hittade inne på H&M för några dagar sedan. Så sött! :) köpte i strl 62. Bra att ha lite större storlekar också :) Allt för 250:-
 
Hoppas ni har haft det lika underbart som jag har idag! På lördag ska jag till frissan! Det känns helt overkligt...för det var så fruktansvärt länge sen! <3

1 kommentarer

Q

13 Aug 2015 10:41

wooow 61kg, stoooor bebisch 😄😘

Svar: Haha 😄 man vet aldrig hur det kommer sluta 😜
None None

Kommentera

Publiceras ej