Hej!! :) Hur mår ni? Idag har vi haft en full-rulle dag! Eftersom både jag och J jobbade i helgen så hade vi mycket inplanerat idag! Vi har hämtat ut vagnen och paketet från Kappahl! Vi har ringt runt till en massa bolag...vi har varit förbi mitt jobb för att hämta ett "foglossningsbälte" som jag får låna av en kollega :) guld! Vi har flyttat över ett lass med massa kartonger, och spacklat och målat taken i köket och hallen :) Vi är ett fantastiskt team! <3 och just nu sitter jag och hejar på Hammarby! hehe

Jag har alltid tyckt om grått! Och nu känns det väldigt passande när vi ska få en liten bebis :) grått passar så fint till allt! Dessa två filtar har jag spanat in till Emil :) den första är en teddy filt från Bliss Sthlm, och den andra är från Ikea :) och babynestet har jag precis beställt och ska hämta nu i veckan <3 orginalet givetvis :)
 
Idag är det måndag, vilket betyder att vi går in i ny vecka! Vi välkomnar v.28 :) Emil blir starkare och större för varje dag och det känner jag verkligen av. Jag har det inte så lätt just nu även fast jag mår bra :) får sammandragningar så fort jag går ut, så jag har börjat gå i riktig snigelfart för att inte få ont. Sedan har det blivit rätt tufft med svanken. Det som känns skönt är att veta att dessa smärtor är vanliga för en graviditet så jag har inte börjat oroa mig än. Men det är givetvis aldrig kul när man börjar få ont <3 Puss på dig min gulleplutt i magen!

1 kommentarer

Madde

25 Aug 2015 10:49

Alltså Emil... Så himla gulligt namn :D hade inte min kille hetat det så hade det varit en favorit på min lista! <3

Svar: Ja hihi tack 😘 vi har/får en varsin Emil! Lucky US! hehe 😀
None None

Kommentera

Publiceras ej