Hej gullisar! :) Idag är jag ledig och har börjat dagen med att...göra ingenting! Jag ska plugga..men jag är så ofokuserad. Det är dock bara bita ihop, jag vet att jag kan! Sitter och myser just nu i soffan :) regnet öser ner utanför. Igår fick vi upp lite tavlor i köket, superhärligt! Mer och mer börjar inta sin rätta plats här hemma. Eller som sagt vi jobbar med det vi har, sen är det ju saker som behöver inhandlas...som bl.a. det tråkigaste och jobbigaste jag vet: Lampor och tavlor! Tror det handlar om att bestämma sig och det är verkligen ingen lätt match för mig! 
 
Här är några bilder från vardagsrummet:
Det är riktigt mysigt att ha en stor soffa <3 Jag gillar hur babysittern passar in hihi <3
Fin färgklick från pilatesbollen utanför! Vet inte riktigt vad vi ska göra med den förtillfället. Vi får inte ur luften ur den hehe :)
 
 
 
Vi har en tom yta kvar i vardagsrummet som vi inte alls vet vad vi ska göra med! (syns inte med på bilderna). Men drömmen vore att få plats med ett matbord för 6 personer, men vi misstänker att det kommer bli alldeles för trångt. Det skulle vara så underbart att få bjuda över vänner/familj på middag och ha någonstans att sitta förutom i ett instängt kök med ett bord för 4. Tur är väl det att vi har en stor soffa! Vi får se vad det blir av den ytan...just nu hänger tvätten där hehe. Och extrarummet är tyvärr fortfarande ett bombnedslag av möbler och lite kartonger. Men vi ska snart få ut allt därifrån för att börja måla där inne :) sen är alla rum klara! Allt tar sin tid, men det går långsamt framåt <3 Kramar!

1 kommentarer

giuly

20 Sep 2015 21:01

Men åh! Jätte mysigt!! Platsen är bra för lillens framtidaleksaker och så 😄

Kommentera

Publiceras ej