Hej sötisar!! Tänkte visa vår lilla myshörna i sovrummet. Tänk att vår lilla sötnos ska sova här! Känns så overkligt. Men ju mer som införskaffas till bebis och allt som börjar få sin rätta plats, ju mer verkligt blir allt <3 Tänk att jag ska bli mamma! Hjälp! hihi. Det ska bli så spännande att få lära känna lilla Emil...jag vet ju faktiskt inte hur sötnosen ser ut! Men jag vet just nu att det är en livlig liten buse som härjar i magen! Vi får se hur det blir sen :) vår lilla gulleplutt <3
 
<3 Spjälsängen är bäddad med täcke och kudde, men den första tiden kommer bebis ligga i sitt babynest med en mysig filt. Jag är helt kär i vårt babynest! (originalet såklart ;)) Och vi har fått turen att få låna ett också, så vi har två :) underbara vänner jag har! <3 Spjälsängen står i en sovalkov i sovrummet. Eftersom vår lägenhet har varit en 1a och en 2a som slagits ut till en 3a så har vi ett rätt så stort sovrum med sovalkov, stor garderob (som tidigare varit en kokvrå) och fransk balkong. Så det blir en egen liten myshörna där i hörnan med gardiner som jag hängt upp, och eftersom det redan satt en massa klämmor i taket så var det enkelt som en plätt att fixa :) det är så mysigt att ha kommit en bit på vägen med allt <3 Puss på er! :)

2 kommentarer

Anonym

14 Sep 2015 11:10

Så spännande! Man längtar tillbaka.till de stunderna ❤

Tack😊 kämpar på som vanligt.

Anonym

14 Sep 2015 11:11

Jag som skrev 😄

Kommentera

Publiceras ej