Hej!! Gårdagen kändes riktigt jobbig. Jag kunde inte sova natten innan och jag var otroligt nervös. Skolan har ju satt igång  (i måndags) och igår skulle vi ut på exkursion mellan  9-16. Vi skulle alltså ut och vandra och titta på naturen i 7 timmar! Så det var matsäck som gällde. Och det regnade ju konstant hela dagen igår! Men min största oro var toalettbesöken...hur fan skulle jag gå till väga om jag blev akut kissnödig? Dessa tankar fick mig att börja gråta. Mångas svar var...men dra ner byxorna i skogen! Men sånt funkar inte för mig, och speciellt inte nu som preggo när jag knappt kan böja mig..och med överdragsbyxor och gummistövlar och allt vad jag hade på mig! MEN jag klarade att hålla mig från att kissa på mig, sån lättnad! Även fast det var tufft! Vi gick nån mil kom vi fram till, och jag höll mig lunkades längst bak hela vägen hehe. När jag äntligen kom hem fick jag släppa ut tårarna av all smärta jag kände då i hela kroppen. Det var inte en bra dag för min kropp 💕 och på måndag utsätts jag igen för detta. Heja heja!!! 💕 
 
Äntligen hemma ☺ 
Så vackert! 😍 
Min mat-termos fick ett MVG ☺ kommer från XXL
 
Jag ligger fortfarande i sängen och drar mig...men måste ta mig upp och börja fixa med det ena och andra här hemma, är ledig idag! Puss på er! 😘

Kommentera

Publiceras ej