Hej finisar! Hoppas allt är bra med er där ute :) för mig rullar det på...börjar dock bli smärtsamt tyvärr :( Får dessutom ingen bra sömn om nätterna.. kan ha tur ibland hehe. Annars är det mellan 2-4 timmar totalt per natt...men jag förstår inte hur jag kan vara så pigg om kvällarna! Men snart kommer vändningen...då ligger jag och snarkar mig igenom dagarna hehe. Jag var hos barnmorskan i veckan :) och allt såg så bra ut så! Har haft jättebra värden hela graviditeten än så länge, så det känns väldigt härligt :) 1,5 hade jag ökat i vikt sen sist, så nu väger jag mer än jag någonsin gjort tidigare hihi <3 Och lilla hjärtat slår på så fint <3 Jag älskar att växa tillsammans med min mage <3 
 
 
 
Jag och min goa mage i v.30 (29+5) <3
 
Jobbar hela helgen så kan inte påstå att jag har nå kul att se fram emot dessa dagar hehe, men hoppas ni har det bättre :) kramar <3

Kommentera

Publiceras ej