Visst är det väl mysigt när man får inreda julen i sitt eget hem! Jag var aldrig intresserad av sådant när jag bodde hemma hos min mamma & pappa. Har en stark tro att det är för att jag får välja allt själv :) ihop med min sambo förstås ;) Vi har lite julinslag i alla hörn här hemma men granen saknas fortfarande. Förra året hade jag en vit plastgran...men den saknar belysning och jag har inte hittat någon belysning med vit sladd, så tipsa mig gärna!
Det är lite trångt här hemma för en gran men samtidigt...så ska den inte stå särskilt länge :) Blir att hämta upp den från källarn ikväll!

En liten sneak peek på julen hemma hos oss :) 
 Jag älskar vår tomte Nisse som står i hallen. Han är alltid så glad när man kommer hem, känns väldigt välkomnande ;)

1 kommentarer

Angelica

16 Dec 2014 11:39

Åh, så mysigt det ser ut :D Längtar tills vi har tid att dra fram allt pynt & pynta tillsammans!

Svar: Tack :) julen ska vara mysig! Mörk, med tända ljus <3 dock får snön gärna pallra sig fram :) Förstår längtan! Va fina bilder du har på bloggen!
None None

Kommentera

Publiceras ej