En vecka kvar till julafton! Och äntligen kom snön på besök och jag hoppas den trivs och väljer att stanna för ett tag ;) Jag blev helt tagen på vägen hem från tunnelbanan. Alla träd, gator, skyltar, tak, bilar...nästan allt var täckt av vit härlig snö som vi väntat på :) dock är det lite för varmt fortfarande.

17 öppnade luckor från bodyshop! Jag är såld, I'm in love.
Drar upp alla i stökig ordning ifall man inte ser vad det är :)
Duschgel, Vitamin E cleanser, aloevera dagkräm, ekologisk dagkräm, bodybutter, bodyscrub, handgel, handkräm, ansiktsmask, eyeliner med sudd, nagelfilar med doft, parfym, bubbling bath, fotpeeling, olja för kropp, ansikte och hår, ögon make-up remover.

Jag älskar den här idén från bodyshop! Jag har aldrig varit så spänd på att få öppna en lucka i adventskalender tidigare hehe. Min pojkvän kan verkligen överraska! ...Det var lördagen innan första advent och vi satt i soffan och prata om vad vi skulle börja någonstans med all julpyntning. Jag kom med förslaget att han kunde hämta spik och hammare för att sätta upp stjärnan i fönstret så skulle jag byta gardiner. Han går iväg och kommer sen tillbaka med en fyrkantig guldkartong med handtag. Min första tanke är "ny verktygslåda? Fin". Och han säger... eftersom vi bestämde att vi inte skulle köpa några julklappar till varandra så ville jag iallafall skämma bort den jag älskar med en adventskalender, och så öppnar han väskan. Den var jag inte beredd på, blev helt ställd :) Älskar min snygging så mycket att jag tyvärr saknar ord för det, och inte för att han köpte den här, utan för att han är den han är <3 med ett otroligt varmt hjärta. Puss på dig!

1 kommentarer

Meg Kaup

19 Dec 2014 10:32

oh my! jag älskar bodyshop, det där hade varit bästa adventskalendern ever!!

Svar: Jag har blivit lika överraskad vid varje lucka! Hade ingen aning om deras stora utbud av produkter. :)
None None

Kommentera

Publiceras ej