Hej!! ☺ Idag är jag ledig! Känns helt otroligt..och underbart 💕 sitter just nu och har det bra i soffan med prinsen som kör sitt race i magen. Jag tycker det är så häftigt när man både ser sparkarna och känner de så  tydligt på utsidan hihi. Igår blev jag utbjuden på middag. Min fina pojkvän hade bokat bord och tyckte jag förtjänade en sådan kväll efter alla slitsamma dagar med jobb 💕 Det kändes så lyxigt! Jag åt en oxfilé-planka 😀 hela plankan gick ner! Det var såå gott! Tack min fina snygging för en riktigt fin kväll 💕
 
Jag igårkväll ☺
 
Morgonen började lika underbart som kvällen avslutades igår. Blev lite extra mys i sängen innan vi gick upp för att äta en god frukost i lugn och ro ☺ det var länge sen 💕 
 
Jag är även kattvakt i helgen så om några timmar måste jag röra på arslet för att åka iväg och gosa med mina älsklingar 💕 saknar dom såå! 

Kommentera

Publiceras ej