Heej!
Igår kom vi hem från vår tripp. En bekväm tågresa men ett stopp med försening på 45 minuter i Hässleholm...vi skojade till det och gick in på hemnet.se för att se vad vi kunde få för ett hus där (om vi nu skulle bli kvar där, haha) och det är fanimej inte klokt! Tänk er lyxets lyx, med nyrenoverat, en trädgård stor som central park, en pool, kvadratmeter man knappt kan räkna till osv.. för 1,2 miljoner! Husen utan pool låg under miljonen! Varför bor vi kvar i Stockholm kan man fråga sig?? Vill själv bo i hus men just nu och fler år framöver så är det i princip omöjligt att köpa något med den kontantinsatsen som behövs. Blä för storstan!
 
Men på tal om annat :) Idag lämnade min pojkvän mig för några dagar med grabbarna :( :) synd för mig bara att det är så tråkigt väder! Annars hade jag gärna legat på stranden och njutit :) men det blev ett besök i Vällingby City med mamma. Hade 50 kr i rabatt på Kappahl som skulle gått ut idag, tur att jag kom på det! Så det blev givetvis ett litet plagg till Lilleman :)
Så söta!! Från newbie såklart :) <3

Har en massa bilder från vår tripp, som jag tänkte lägga upp i nästa inlägg :) Ha det gött! <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej