Hej!! Nu ska vi se här vad jag kan få ihop i detta inlägg... jo! ett gäng härliga bilder från dagens äventyr i stan med mina fina vänner!! Vi började med en kalasfin lunch på fridays vid Kungsan, sista platserna utomhus i solen ;) tur bär vi med oss! Oj vad jag njöt av att få känna solens strålar idag, så härligt :) kul att en av oss fick färg också!  Vi satt där ett bra tag i solen och bara snacka om allt och ingenting, åt gott och drack svalkande drinkar :) sedan strosade vi vidare och satte oss knappt 50m efter för att vila magarna, och där tittade vi på båtar, turister och pirater... sedan blev det en annan paus vid en bänk (med glass i hand) där vi satt och tittade på båtbussar, glada bilar och kungen som vi tror tog en selfie. Jag njöt av underbara Stockholm idag! Staden visade upp sina bästa sidor :) sen luktade det lite skit här och där, men det tog inte över som tur va! Stockholm är svårt att slå i sin vackerhet...jag inser det dock alldeles för sällan!
 
 

Så mysigt!! Och jag blev bjuden på allt gott, tusen tack fina ni <3 goa ni är!

Tack gulliga ni för en fantastisk dag! Solen levererade verkligen <3 PUSS på er!
Och när jag kom hem tog jag upp presenterna jag fick. Blev en riktig överraskning, som jag inte var beredd på :) Tack vännen <3 så fint alltihop!
Gårdagens födelsedag bestod av familjemys, där vår prins fick en massa presenter som bl.a sina första pjuck :) och en massa nya plagg. Själv fick jag ett gäng härliga presentkort som känns så uppskattat att det inte riktigt går att berätta med ord :) Tack <3

1 kommentarer

Q

24 Jul 2015 22:31

❤️❤️

Svar: <3 Ni är bäst!
None None

Kommentera

Publiceras ej