Vi har haft det helt fantastiskt! När vi kom ner till Malmö, blev vi upphämtade med bil och därifrån körde vi några mil för att komma till The Lodge. Jag trodde jag skulle svimma, för så vackert var det. Är ni nere i malmö ska ni definitivt checka in detta ställe, jag är helt kär! När vi kom dit så checkade vi in, satte oss på terrassen med en helt underbar utsikt över ett vackert landskap med en massa grönska. Vi fick lite tapas på plats. Efter det drog vi oss för att byta om och besöka spa:t. Wow! hittar inge bättre ord. Tog inga behandlingar, utan njöt istället av utsikten i en bubblande jacuzzi uppe på höjden. Efter det tog vi det lite lugnt på rummet, och sedan bar det av till middagen som bestod av grillbuffé. Sitter här just nu och längtar tillbaka till dem ljuvliga smakerna, hehe :) dessertbuffé serverades efter grillningen. Vi satt och snacka, och bara njöt av utsikten -  solnedgången, varandras sällskap och givetvis allt gott vi stoppade i oss. Vi sov väldigt gott den natten ;) dagen därpå var det frukostbuffé som var riktigt fin, precis som man vill ha det :) önskar att vi hade varit där något längre, tiden går så fort när man har så mycket man vill hinna med på så kort tid. Men som sagt, besök gärna The Lodge, helt i amerikansk stil, just the way I like it! :)

Kände nu att inlägget blev lite långt så jag stannar här :) har fler bilder, får se om jag slänger in några härnäst. Sov så gott alla fina! Kramis <3

Kommentera

Publiceras ej