Hej alla fina! :)
Såg att det var alldeles för länge sedan jag uppdaterade här, usch så tråkigt! Vill alltid bli bättre :) kanske jag kan bli i sommar! Det lockar alltid att blogga när man har lite härliga bilder i lagret :) Jag har en fantastiskt nyhet att kläcka ur mig men jag väntar med den till nästa inlägg! :) <3
 
Hur var midsommar? Jag hade ett fantastiskt fint midsommarfirande med ett härligt gäng av mina vänner <3 dock har jag inte fotat annat än det ätbara haha :) får se om jag kan tigga till mig lite foton så småningom. En shoppingtur blev det några dagar innan efter letandet av en midsommarklänning...och jag fann en :)
 
Klänningen till vänster hade jag på midsommar, med en vit kavaj över :) från h&m. Den gröna klänningen är helt fantastiskt, dock måste jag sy upp den.. alldeles för lång! Helt kär i färgen <3 också den från h&m. Och den underbara stickade tröjan kommer från ginatricot's rea :) Hela kalaset för under 600:-
Och så mina två bilder från midsommar! hehe
Tack för en oförglömlig midsommar mina fina vänner!

Kommentera

Publiceras ej